Best Blogger Tips

Tuesday 7 September 2021

Kemanisan Ukhuwah PMG 14

Dua tahun yang lepas..

PMG 12

Aku merupakan salah seorang ahli biro Prep n Tech. Jujur aku cakap, stress sangat sangat waktu tu. Dah lah ada assignment yang kena hantar hari Isnin tu, aku blurrr pulak tu. Tapi salah aku lah, bukan nak tunding jari kat sape-sape pon. Pada post-mortem terakhir untuk PMG 12, abang K tanya semua penggerak PMG 12 "Sape lepas ni nak join PMG lagi?" Aku dengan yakin, tekad yang kuat amat sangat (haaa emphasis di situ), tak angkat tangan (wakwakwakwak gaya macam perlu segala kekuatan diri tak angkat tangan) . Muka pon buat kelat je, yelahh tension kannn. Abang k pandang aku and said "Peah tanak join dah lepas ni?" And aku geleng. Ye, aku TANAK DAH JOIN PMG! PEPIAS pon aku nak goodbye papai sayonora au revoir segala. 



So start dari situ. Aku quit PEPIAS. 

One year passed.

PMG 13

2013 aku buat comeback. Heehe ayat bajet retiss. PMG 2013 pon aku datang. Jadi pemerhati uollss. Niat dah pasang awal-awal, aku harap aku dapat join PMG 14 nanti

Haaa todia. Setahun and mindset took a 360 degrees turn. 

So...PMG 14, amacam? Niat yang terdahulu tertunaikah?

ALHAMDULILLAH

PMG 14

Facilitator

Nervous meme nervous, tapi excited!!
Takut lah. Sedar diri lah jugak paras ilmu tahap mana kan. 

**update 2021. Kau sambung dalam hidup jemaah lagi beberapa tahun. Life was good. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...