Best Blogger Tips

Tuesday 7 September 2021

What Uncle Spidey meant

You know the famous quote by Uncle Spidey (Spiderman) ?
No? Hang on.


"With great power comes great responsibility"

Femes quote ni. Dan ia sebenarnya straight to the point. Macam kalau kita pegang jawatan tinggi, lagi banyaklah jobskopnya kan? Nak jaga orang-orang di bawah penyelian kita lagi..So nampaklah disitu perkaitan antara power and responsibility. 

Now, I always had these questions. Korang tahu lah aku en, banyak sangat soklan yang berlegar-legar dalam otak kepala. There are questions like ones on maturity yang aku berjaya jumpa jawapan yang memuaskan aku, and there are questions yang aku masih ragu-ragu.. Right now, I THINK I know the answer to my question..

Well I had this debate with myself for a loooonnggg time. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...